De peuter de nieuwe consument.

Geplaatst op: februari 23, 2013 door romanmeutstege in Week 1: streethunten

DSCN0115

Het is crisis maar bedrijven willen wel een mooie omzet blijven draaien. Mensen geven minder uit en zeker aan luxegoederen voor zich zelf, maar je laat je kinderen toch  niet de dupe worden van de crisis. Voor kun kinderen blijven mensen dingen kopen, dit hebben bedrijven ook door en focussen zich meer en meer op de peuter. Wat het kind wil hebben zal de ouder kopen. Waar de peuter altijd het domein van K3 was zullen de 3 K´s nu  concurrentie krijgen uit alle hoeken en gaten.

Advertenties
reacties
  1. Anoniem schreef:

    ik wil graag een concrete aanleiding voor deze bewering; wat heb je dan gezien: want een reclame voor geronimo stilton is niet echt nieuw te noemen. Wat is de hunt? en waarom vind je het cool ( in de zin van insprierend of fascinerend, hoeft niet per se positief)

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s