HUISJE BOOMPJE BEESTJE

Geplaatst op: februari 25, 2013 door cleohutting in Week 1: streethunten

Lunchcafé Nieuwland in Tilburg is een café dat me direct opviel.
Het spreekt mij aan vanwege de huiselijke sfeer. Ze durven zich te onderscheiden tussen alle ‘bruine’ cafés in Tilburg. Ze proberen een huiselijke sfeer te creëeren en dat lukt ze ook heel goed!

Het onderscheidt zich doordat het een huiselijke sfeer heeft gecreëerd. Ook serveren ze alleen home made hapjes en drankjes. Ze gebruiken porseleinen servies, wat veel mensen aan het huiselijke bij bijvoorbeeld opa en oma doet denken. Tot in de details is alles verwerkt, zoals een servieskast, open ‘huiselijke’ keuken en thee serveren in theepotjes.
huisje boompje beestje huisje boompje beestje1

 

Mijn fascinatie naar deze hunt is het anders zijn dan alle andere. In Tilburg  is dat een totaal anders lunchcafé tussen alle bruine lunchcafés. Ik houd er van als mensen of dingen zich durven te onderscheiden tussen de grote massa. Je moet dit goed aanpakken, want je kunt ook snel de plank mis slaan. Nieuwland heeft het erg goed gedaan, waardoor het mij ook fascineert.

reacties
  1. Anoniem schreef:

    nu de waarom nog. dan is hij goed

Geef een reactie

