Facebook of Facedoek?

Geplaatst op: februari 26, 2013 door Joyce Dijkgraaf in Week 1: streethunten

IMG_1356

Wat: De afbeelding laat een verpakking zien van een opfrisdoekje met het logo van Facebook erop.

Waar: In een restaurant gekregen bij een Bourgondische maaltijd in de Efteling.

Waarom: Het is cool omdat ik op deze manier geprikkeld werd om social media te gebruiken. Social media maakt weinig tot geen reclame via andere middelen dan internet. Dus zou het zomaar kunnen dat we in de toekomst meer logo’s van Social media zien in het straatbeeld.
Of het de intentie was van dit frisse doekje weet ik natuurlijk niet zeker. Misschien is het puur toeval of toch een toekomstbeeld?

Advertenties
reacties
  1. Anoniem schreef:

    ok, scherp opgemerkt, maar waarom is het cool?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s