Goat edition

Geplaatst op: februari 26, 2013 door ronvaniersel in Uncategorized

Er zullen vast nog wel suffe mensen zijn die Harlem Shake filmpjes helemaal het einde van de wereld vinden. Maar deze hype is nu weer redelijk over en klaar. Het is nu tijd voor de geiten om de wereld over te nemen.

bon-jovi-goat

Sinds afgelopen week staat het internet vol met schreeuwende geiten die klinken als mensen. Het begon met hier en daar met een lachwekkend filmpje van een maffe geit en al gauw werd hiervan een compilatie gemaakt.

Dit liep uiteindelijk zo ver uit de hand dat de schreeuwende geiten nu worden gebruikt in liedjes van pop artiesten. Volgens mij is het begonnen met een liedje van Taylor Swift:

Ondertussen staat Youtube vol met mixen van schreeuwende geiten en popnummers. Hieronder een aantal:

Ik heb dit gekozen omdat het mij vooral opviel dat er zoveel versies waren in korte tijd die ik allemaal hilarisch vind en daarnaast krijgt het ineens veel publiciteit. Onder andere Geenstijl heeft er een topic over geschreven: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/02/lunchtopic_even_lekker_geiten.html#comments. Zoals met veel internethypes zal deze uiteindelijk ook over waaien, maar ik denk dat iedereen na de Harlem Shake nu wel weet wat voor invloed het kan hebben op mensen en hoe groot de populariteit kan zijn.

reacties
  1. Anoniem schreef:

    ok,. dit lijkt veel op de RIckroll. als je niet kunt aangeven wat er cool aan is, waarom je het cool vindt, heb je neits aan deze hunt. Maar misschien zit er wel ietsm eer achter. Laat het me dan zien!

Geef een reactie

