Things fitting perfectly into other things

Geplaatst op: maart 3, 2013 door zowiegielen in Uncategorized

thingsWat:

De naam zegt het eigenlijk al. Dit is een site waarop foto’s staan van dingen die perfect in random andere dingen passen. Mensen kunnen zelf foto’s submitten op de site. Ik heb maar een website kunnen vinden waarop dit wordt geuit maar ik heb wel gezien dat er op heel veel sites en door heel veel mensen enthousiast naar deze website wordt verwezen. Ik denk dat dit uit zou kunnen groeien tot een trend.

Waar:

Gevonden op Tumblr, getipt door zus
Bron: http://thingsfittingperfectlyintothings.tumblr.com/

Waarom:

Zelf vind ik het leuk om naar de foto’s te kijken, en je gaat automatisch in je omgeving ook naar dingen zoeken die in elkaar passen.

reacties
  1. maaikerijnders schreef:

    hmm. wel interessant, maar het waarom wordt neit helemaal duidelijk. Het ijkt me nogal een random dingetje type gallow smashing. Mar ik keur hem goed, en we wachten even af.

Geef een reactie

