Nieuw Vinyl

Geplaatst op: maart 12, 2013 door maartjebrinkmanforiemes in Uncategorized

Zoals we allemaal allang wete, het vinyl is terug van weggeweest.

Toen ik vorige week vrijdag radio2 aan het luisteren was en de presentator ‘recordable cd’s in vinyl design’ kreeg, keek ik toch wel even op. De nostalgische uitstraling, is nu dus ook te faken. Leuk hebbedingetje, maar ik houd het toch maar bij het ‘echte vinyl’.

images (2)

 

Bron: Radio 2 – ‘De heer ontwaakt’  (Sander de Heer)

reacties
  1. maaikerijnders schreef:

    dus is het niet cool of wat? Ik heb die trouwens al zeker 4 jaar in de kast liggen bij mij thuis (uit italie, dat wel) Je geeft niet aan waarom het cool is

Geef een reactie

