3D printed record

Geplaatst op: maart 13, 2013 door cleohutting in Uncategorized

Wat:
Er is een printer ontworpen die mp3 bestanden kan ‘branden’ op vinyl. Het aparaat maakt groeven in het vinyl waardoor je het kan afspelen op een platenspeler.

Waar:
Technologie

Waarom:
Ik vind het echt super gaaf. Vinyl klinkt in mijn oren een stuk mooier dan als je muziek via internet luistert. Als je vinyl in een winkel moet kopen zit er ook vaak vanalles tussen wat mij niet aanspreekt. Op deze manier kun je dus zelf je muziek uitzoeken en bij elkaar zetten, met de kwaliteit van vinyl.

Ik vind het echt een hele gave uitvinding!

Amanda-Ghassaei-3D-Printed-Record-3

reacties
  1. maaikerijnders schreef:

    prima, behalve de taalfout. (had ik het zo goed uitgelegd!) en tussenkopjes wat en waarom

Geef een reactie

