Fanposters

Geplaatst op: maart 17, 2013 door rik in Week 2: coolhuten (web én straat)

36a497a3922a563d28ea151e6b472a77

Waar:  www.repostered.com

Wat: Het ontwerpen van filmposters van geanticipeerde of klassieke (hollywood)-films is niets nieuws. Wel is er , naar mijn mening, duidelijk sprake van een stijging in de kwaliteiten en kundigheid van amateurontwerpers die een hobby hebben om filmposters te ontwerpen. Ik zie het als een trend omdat de nieuwe filmposter website  www.repostered.com hier speciaal aandacht aan besteed.

Ook merk ik dat animatie bij fanposters tegenwoordig de voorkeur heeft over foto’s bewerken.

Cool vind ik: Ik hou van films en grafische vormgeving, dus filmposters raken bij mij 2 vlakken die dicht bij mijn hart liggen.

Bron: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=29889

Geef een reactie

