Co-Branding

Geplaatst op: maart 20, 2013 door sheridann in Uncategorized, Week 2: coolhuten (web én straat)

dfsfsaf

Wat: Samenwerking tussen merken

Waar: Alle organisaties wereldwijd ( vooral Azie en Amerika )

Waarom:  Vaak zijn dit exclusieve uitgaven en doordat merken gaan samenwerken bundelen ze beide hun sterktes en kunnen er vaak bijzondere producten uit voortkomen.  Door deze samenwerking krijgen consumenten ook een binding met het andere merk waar ze in eerste instantie misschien helemaal niet van onder de indruk waren.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Co-branding ( 14-03-2013 )

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s