Reclame met Layar

Geplaatst op: maart 20, 2013 door sheridann in Uncategorized, Week 2: coolhuten (web én straat)

fawfwaff

wat: Reclame met layar

Waar: Randstad etc.

Waarom: Een koppeling tussen de virtuele wereld en de echte wereld creëren.  Het is een amuserende manier van reclame maken en de consument wordt meer getriggerd. Het is immers leuker om zo een boodschap te ontvangen dan op een doodsaaie poster.

Het nadeel is wel dat de drempel hoger ligt en de kijker over een mobiele telefoon moet beschikken. Tegenwoordig is dat echter niet meer zo een probleem.

bron: http://www.marketingfacts.nl/berichten/print-is-dood-leve-layar  ( 17-03-2013 )

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s